Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2021 23:07 - Търси А
Автор: blagaboneva Категория: Забавление   
Прочетен: 525 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Разказано от Блага Бонева

Не вярвах в Бог. Незнаех кой е Исус Христос и не ме интересуваше. Бях абсолютен атеист. Когато навърших 40 години децата ми се разболяха. Дъщеря ми беше на 10 години предстоеше ѝ операция. Синът ми на 6 години имаше други здравословни проблеми.  Бях отчаяна. Със съпруга ми се поболяхме от тревога. Обиколихме болниците.  Лекарите вдигаха безпомощно рамене.  Прекарвах безсънни нощи. Сърцето ми се късаше от мъка. Криех се от хората.  Безутешно плачех. Една вечер в полунощ, измъчена и изтерзана се взирах в тъмното. Сънувах ли или бях будна. Незная, какво се случи. Изведнъж пред очите ми се отвори врата. В четириъгълника всред мрака пулсираше ярка светлина. Пред мен застана мъж с благородни черти. Сребристи кичури коса на вълни се стелеха по раменете му . Дългата  прошарена брада докосваше гърдите му. Бялата му роба покриваше стройното му тяло. Гласът му ме разтърси. „ Децата ти ще оздравеят! Търси А!!!” Свих се в леглото. Треперех. Мъжът изчезна. Вратата се затвори. Светлината изчезна. „Търси А! Търси А!” отекваше в главата ми.  Какво беше А?  Какво трябва да търся? До сутринта мислих много и реших,  че това е началната буква на име на мъж или жена, които ще ми помогнат. Започнах да търся  човек с буква А.  Разпитвах тук и там.  Накрая открих една девойка с начална буква А. Тя разговаряше с мъртвата си баба и имаше екстрасенски способности. Направи няколко сеанси на децата ми и ми даде лечебна вода. Имаше известно подобрение в здравето на децата ми. Тогава една приятелка ме посъветва да се обърна към някоя врачка. Когато човек се чувства в безизходица търси някакво спасени. Търси  да се хване,  като удавник за сламка. Отидох при една възрастна жена в Аспарухово. Тя ме посрещна . Изслуша ме с разбиране. Гледа ми на карти,  после на кафе. Попита ме дали децата ми са кръстени. Не бяха. Тя ми даде името на  свещеник от църквата Малка Богородица- град Варна. Един следобед  в обедната си почивка кръстих децата си. От този ден нататък започнаха да ми се случват чудеса. Дадоха ми адреса на един изключителен екстрасенс. Той вярваше в Бог и Божията любов. Направи на децата ми два  пъти по седем сеанса. Повярвайте ми!  Децата ми напълно оздравяха. Дъщеря ми нямаше нужда от операция, а сина ми се почувства добре.  Името на човека не  беше с А. Какво беше” Търси А”? Нещо ме караше да търся А. Ще ви кажа! Накрая  открих. Началото е А. Началото беше словото. Началото беше Бог. В ръцете ми попадна библията.  Мъжът, който излекува децата ми С. Д. сформира група от пет човека. Наричахме го Гуру.  Аз исках да науча всичко, да разбера истината. Правихме медитации. Ровихме се в окултните книги. Молихме се. Бях изключително любопитна.  Исках всичко да зная. Запознах се с учението на учителя Петър Дънов. Животът ми преминаваше, изпълнен с бурни емоции и невероятни преживявания. Развих телепатия. Повярвайте ми! Това беше тежко бреме. Да чуваш мислите на хората, не винаги е приятно. Разговарях с природата,  дърветата, тревите, билките, животните и птиците. По него време имах бяло пухкаво кученце.  Разговарях с него. Взирах се в облаците. Пред мен се откри един прекрасен свят.  Докоснах се до невидимия свят.Това трая три години. Повярвах в Бог. Повярвах в Исус Христос. През това време семейството ми страдаше от моето увлечение по окултизма. Аз реших да намаля темпото. Окултната ни група се разпадна. Но чудесата продължаваха.  Преди осем години изведнъж прописах. Истинско чудо.   Отначало пишех стихове после разкази, един роман и втори, който продължавам да пиша. От момента, в който открих А се чувствам щастлива. Щастлива съм, че съм член на Клуб Многоточие, където открих истински приятели.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blagaboneva
Категория: Забавление
Прочетен: 37166
Постинги: 42
Коментари: 0
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930